چگونه دوباره فصل گزارش می شود؟ زمان تولید آن گزارش های SEO مخوف پایان سال است که چند ساعت طول می کشد و فقط چند ثانیه طول می کشد تا مشتری شما از آن استفاده کند و به سمت آن بچرخد. ما همه آنجا بوده ایم. اما مسئله اینجاست: کاملاً ضروری است! نه تنها برای شما و تیم شما برای پیشرفت و پیشرفت ، بلکه برای مشتریان خود نیز ارزش دارد.

 

گزارشگری برای SEO می تواند مانند سیاه چاله باشد. شما اطلاعات نامحدودی دارید که برای مرتب کردن آنها باید آنها را مرتب کنید و آنها را مرتب کنید. شما می دانید که چیزی را دیدید ، جایی در یک نقطه که ثابت کرد یک استراتژی کار شده است ، اما مطمئناً اکنون که به آن احتیاج دارید نمی توانید آن را پیدا کنید و اکنون یک ساعت به دنبال آن رفته اید و فقط می خواهید به قسمت سئوی کار خود بازگردید.

 

چه می شود اگر به شما بگوییم می توانیم به شما کمک کنیم تا در زمان کمتری با بازده بهتر ، گزارش هایی را برای تیم و مشتریان خود تهیه کنید؟ امروز ما جدیدترین فرزند مغز ما ، راهنمای کوچک گزارش دهی به جستجوگرها ، راهنمای رایگان ما را برای کمک به شما در ایجاد موثرترین گزارش های سئو برای تجارت خود راه اندازی کردیم.

 

آن را بخوانید!

 

خوب ، بنابراین شاید این راهنمای کوچکترین مینی نیست که تا به حال مینی را انجام داده باشد. اما در مقایسه با راهنمای مبتدی برای سئو ، مطمئناً یک دستمال است! ما دوست داریم تصور کنیم که این بخش سرشار از فصلهای آسان برای خواندن و بینشهای عملی است ، که چند مورد از آنها اکنون می خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم.

 

1. اطلاعات بیشتر ، مشکلات بیشتر

ایده راهنمایی کوچک پس از آنکه متوجه شدیم در گزارشگری سئو متوجه شویم متولد شده است - آنها غالباً در کنار هم قرار گرفته و بسیار شدید هستند. بسیاری از SEO ها برای جمع آوری تمام داده های مورد نیاز برای تهیه توصیه ها و پیگیری پیشرفت به سیستم عامل های مختلف تکیه می کنند. بنابراین ، هنگامی که آنها می خواهند به مشتریان خود گزارش دهند ، باید برای جمع آوری داده های لازم به همه سیستم عامل های مختلف مراجعه کنند. این امر همه چیز را ده برابر پیچیده تر می کند زیرا بسیاری از سیستم عامل ها از zhargon های مختلف استفاده می کنند و دارای فرایندهای مختلف صادرات داده ها هستند ، و وقتی زمان آن رسید که همه آن ها را به هم بریزیم ، حفظ لحن مداوم یا یک داستان واضح برای دنبال کردن بسیار دشوار است.

 

این ما را به سمت اولین بینش عملی سوق می دهد: گزارش های شما باید KonMaried شوند. خوب ، نوع. در گزارش ، کاملاً نمی توانید بپرسید که آیا یک نقطه داده شادی شما را به ارمغان می آورد ، اما می توانید بپرسید که آیا یک نقطه داده معنادار است یا خیر. شما باید از خود ، تیم خود و از همه مهمتر مشتری خود بپرسید که نقاط داده برای کمپین سئو شما چه معنایی دارد. وقتی میخ ها را میخکوب کنید ، به آنها بچسبید! همیشه می توانید بعدا ارزیابی مجدد کنید ، اما پر کردن گزارش خود با داده های نامربوط باعث می شود تا مشتری برای شما جذابیت کمتری نداشته باشد و نکاتی را برای آنها راحت تر کند. به علاوه ، باریک کردن برخی از داده هایی که باید در مورد آنها گزارش دهید ، به شما امکان می دهد تا وقت بیشتری را صرف سئو کنید و زمان کمتری را برای گزارش دادن اختصاص دهید.

 

برای شروع گفتگو با مشتری خود ، یک برگه قابل بارگیری با سی سوال در مورد گزارش ایجاد کردیم.

 

2. گزارش TL ؛ DR

ما می دانیم که بیشتر افرادی که گزارشات ما را می گیرند ، آنها را برای عقب خواندن نمی خوانند ، اما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که آنها همه بینش های مهم را بدست می آورند - این جایی است که گزارش TLDR ، یا برنده / ضرر است.

 

در راهنمای کوچک ، ما گزارشی از نوع "در یک نگاه" را پیشنهاد می کنیم که به سادگی یک لیست از بینش هایی مانند:

 

چه اهدافی برآورده شد

منظور از اهداف نبوده است

اختلافاتی که هنگام خواندن بقیه گزارش باید در نظر گرفته شود

توضیحات یک جمله ای از مهمترین یافته ها برای دوره گزارش

این فرمت آسان برای خواندن تضمین می کند که تمام اطلاعات مورد نیاز برای به دست آوردن ، به دست می آیند. می توانید درباره این بخش به عنوان خلاصه یا فهرست مطالب فکر کنید. بقیه گزارش صرفاً به داده هایی که از ادعاهایی که در گزارش TLDR ارائه می دهید پشتیبانی می شود.

 

نکته بسیار مهمی که باید در اینجا ذکر شود این است که ضررهایی وجود خواهد داشت ، و شما باید در مورد این موضوع با مشتریان خود مقدم باشید. داده ها را فریب ندهید زیرا این امر شما را برای ایجاد یک وقفه ناگزیر در روابط شما با مشتری تنظیم می کند (شاید به جای آن اطلاعات را با هم تقلب کنید - مشتری با شکلات مشتری خوشحال کننده است). خیلی بهتر است در مورد استراتژی هایی که به سادگی کار نمی کنند یا اهدافی که برآورده نمی شوند شفاف باشید.

 

به همین ترتیب ، اگر در تنظیم یا دستیابی به اهداف مشکل دارید ، ما همچنین فرایندی گام به گام در تعیین هدف برای مشتری را طی می کنیم. همه چیز را از تجزیه و تحلیل SWOT و رقابتی مشتری گرفته تا معنای ایجاد هدف SMART را در نظر می گیرد.

سئو در مشهد

3. پیچیده را ساده کنید

در هنگام گزارش دادن ، کار آسان و آسان می کند. اگرچه سئو فنی بسیار مهم است ، اما به نظر می رسد برای مشتریان مبهم است (به ویژه هنگامی که آنها در مورد اصطلاحات تلاش نکنند). در راهنمای راهنما ، ما برخی از راه هایی را که می توانید گزارش دهی را که در مورد سئو فنی انجام می دهید ، ساده و بهبود می بخشید.

 

اول موارد: در ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود می دانند که در مورد چه چیزی صحبت می کنید ، بنابراین از زبان آنها استفاده کنید! ممکن است برای هر مشتری کمی متفاوت باشد ، اما داشتن یکم